Vilkår og betingelser
Hos os på Nordictest.dk kan du købe nøje udvalgte produkter fra forskellige leverandører. Vi tilbyder et nøje udvalgt udvalg af de mest overkommelige hurtige tests.
Disse købs- og leveringsbetingelser gælder for alle køb og bestillinger foretaget på www.nordictest.dk af kunder bosat i Danmark. I de tilfælde, hvor kunden har bopæl i et andet medlemsland inden for EU end Danmark, er betingelserne gældende i de dele, hvor de ikke afviger fra forbrugerlovgivningen i kundens land. Vi hos Nordictest.dk følger forbrugerlovgivningen i kundens land, hvor den er foreskrevet af EU-regler.
Som kunde hos Nordictest.dk har du ret til at anmode om oplysninger om dine persondata. Du har også ret til at anmode om, at dine personoplysninger bliver ændret eller slettet.
Hvis du har spørgsmål, så kontakt os på hey@nordictest.se. Vi vender tilbage til dig så hurtigt vi kan, og vi bestræber os på at svare dig inden for 48 timer på hverdage.
Købe
En købsaftale indgås, når du vælger at sende en ordre ved kassen. Ordrebekræftelse genereres derefter automatisk af vores database uden manuel gennemgang. Hvis der opstår en eventuel fejl i bestillingen, kontakter vi dig for at behandle sagen yderligere, dette kan gælde, hvis du ved reservation får et andet leveringstidspunkt eller andre uforudsete hændelser.
Priser
Alle produkter vi sælger kan bruges i Sverige. Samlede omkostninger inklusive forsendelsesomkostninger og eventuelle andre gebyrer og moms er inkluderet i den samlede pris, du ser ved kassen. Tilbud og rabatkoder/gavekort er tydeligt angivet ved kassen. Eventuel lagerstatus vises altid på produkt-/varesiden, og vi forbeholder os retten til at sælge ud.
Prisreguleringer kan også ske til enhver tid uden varsel.
Betalingsbetingelser er angivet i indkøbskurven afhængig af den valgte betalingsmetode.
Forsendelsesbetingelser er angivet i indkøbskurven afhængig af den valgte forsendelsesmetode.
Salg til mindreårige
Nordictest.dk indgår kun aftale med en voksen (18 år og derover), alternativt en mindreårig med tilladelse og godkendelse af en værge. Mulige undtagelser er i overensstemmelse med forældreloven.
Gavekort og rabatkoder
Hvis du har en gavekortkode eller en rabatkode, så indtast denne ved kassen. Gavekortkoden indtastes præcis som du har modtaget den, med store bogstaver, hvis du har bogstaver i og er gyldig i 1 år. I nogle tilfælde kan rabatkoder ikke kombineres med hinanden eller med aktuelle kampagner. Der kan kun indtastes ét gavekort/rabatkode ad gangen ved kassen. FORTRYDELSESRET - RETUR
FORTRYDELSESRET - RETUR
Returnering af ordre - Fortrydelsesret
Du som kunde har altid ret til at pakke varen ud og kontrollere eventuel funktion og finish på produktet. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du naturligvis fortryde og returnere dine produkter til os inden for 30 dage efter modtagelse af pakken. Ved dellevering gælder det 14 dage efter du har modtaget den sidste vare på din afgivne ordre. Fortrydelsesretten gælder ikke, hvis du bryder forseglingen på din prøve. Produktet og emballagen skal være komplet og i salgbar stand. Varen du vælger at returnere skal være pakket i den medfølgende emballage og original emballage. Bemærk, at den originale emballage ikke må bruges som yderkarton, da produktet kan blive beskadiget. Så du bør pakke varen ordentligt med emballage, så du ikke risikerer værdiforringelsesfradrag.
Bliver varen beskadiget eller bortkommet på grund af din skødesløshed, mister du fortrydelsesretten.
Når du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du pakke din vare og sende den tilbage til os med firmapakke. Du som køber er ansvarlig for returfragten.
Transportansvar
Transportansvar betyder, at vi er ansvarlige for, at forsendelsen når dig intakt fra os. Ved returnering er du ansvarlig for varerne og forsendelsen fra dig til os. Du bør derfor gemme alle forsendelsesnumre fra din speditør, så du kan bevise, at du har afleveret varen til din speditør, hvis den er beskadiget eller bortkommet. Pak derfor gerne varerne ekstra omhyggeligt, så de ikke bliver beskadiget under rejsen og brug en mulighed, hvor du kan spore forsendelsen.
Retur adresse:
Socialfish AB
Org.nr: 556986-4068
Skogstorpsvägen 8
832 96, Frösön
Afskrivningsfradrag
Vi forbeholder os ret til at foretage værdiforringelsesfradrag ved eventuel returnering af varen, hvis varens stand er ændret i en sådan grad, at den ikke længere kan sælges til anden kunde uden fradrag i salgsprisen.
Tilbagebetale
Tilbagebetaling sker inden for 14 dage efter, at vi har modtaget besked om, at du har udnyttet din fortrydelsesret. Vi forbeholder os dog retten til at afvente bevis for, at returneringen er sendt til os eller alternativt når vi har modtaget returneringen. Herefter sker en betaling, som kan tage 5-7 bankdage. Tilbagebetalingen sker også hos mig
KLAGE
Ret til klage
For at kunne klage til speditøren vedrørende fragtskader, skal en skadeanmeldelse være os i hænde senest 14 dage efter modtagelse af varen. Nordictest.dk anvender forbrugerkøbelovens klageret, hvilket betyder, at du har tre års reklamationsret, efter du har modtaget varen. Dette forudsætter, at alle plejeanvisninger følges, og at normal pleje overholdes. Ved klage kontaktes vores kundeservice på hey@nordictest.se med en beskrivelse og evt. billeder af skaden. Vi vil til gengæld kontakte den leverandør, der har hovedansvaret vedrørende din reklamation, vi sender dig herefter en returfragtseddel, som du vedhæfter transportemballagen. Klagen vil blive gennemgået og godkendt af leverandøren. Når klagen er godkendt, erstatter vi dig med en ny vare.
Kontakt for klager:
Socialfish AB
Org.nr: 556986-4068
Skogstorpsvägen 8
832 96, Frösön
BETALINGSMÅDER
Du kan vælge følgende betalingsmuligheder;
- Stripe
- PayPal
LEVERINGER
Lagervarer:
Normal leveringstid er 1-4 hverdage efter vi har modtaget din ordre. Det gælder hos Postnord. Dette gælder varer, der er på lager til omgående levering. I særlige tilfælde sker det, at vores fragtmand ikke leverer pakker dagligt til visse pakkeformidlere, i hvilket tilfælde leveringstiden kan blive lidt forlænget. Det gælder primært pakkeformidlere i mindre befolkede områder.
Bestil varer:
1-3 uger alt efter hvilke produkter der bestilles. Inden for 24 timer efter bestillingen er afgivet, vil du modtage en besked med den planlagte leveringstid. Hvis der er afvigelser, kontakter vi dig via e-mail, så snart vi bliver opmærksomme på dette.
Leveringsmåde
Levering af bestilte varer sker med Postnord.
Uudløst ordre
Hvis du ikke indløser din pakke fra dit udleveringssted, vil pakken automatisk blive returneret til os efter cirka 14 dage, og du vil blive opkrævet for returfragten på op til 499 SEK. Det gælder for Postnord-agenter.
For tungere eller voluminøse varer tillægges også en omkostning i henhold til den aktuelle forsendelsestabel. Hvis du har valgt faktura som betalingsmulighed, er det vigtigt, at du kontakter Klarna for at undgå eventuelle rykkergebyrer og morarenter. Erstatning af uafhentede pakker sendes via en ny faktura via Klarna.
Leveringsforsinkelse
Hos os har du ret til at fortryde dit køb uden ekstra omkostninger i tilfælde af forsinkelse i forhold til den lovede leveringstid. Hvis vi bliver opmærksomme på leveringsforsinkelser af din ordre, kontakter vi dig straks via e-mail eller telefon
Fortrolighedspolitik
Nordictest.dk bestræber sig altid på at beskytte og beskytte dit personlige privatliv.
Gennem din registrering og/eller ordre accepterer du, at Nordictest.dk opbevarer og bruger oplysninger om dine køb og de kontaktoplysninger, du opgiver. Dataene opbevares og bruges, så vi kan opfylde vores forpligtelser over for dig og bedre tilfredsstille dine behov som kunde og yde dig den bedste service. Det betyder, at oplysninger om dig også videregives til vores faktureringspartner Klarna og nuværende logistikpartner. Dataene opbevares og bruges også til informations- og markedsføringsformål. Det betyder, at Nordictest.dk, medmindre du skriftligt gør indsigelse mod det, vil bruge dine personlige data til at kontakte dig via e-mail med nyhedsbreve, direkte markedsføring eller markedsundersøgelser. Du har naturligvis mulighed for til enhver tid at meddele os skriftligt, at du gør indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger til markedsføringsformål til hey@nordictest.se, så hjælper vi dig videre.
Betalingstransaktioner, direkte kortbetalinger og fakturabetalinger håndteres af vores betalingspartner Klarna for at garantere hurtig og sikker betaling.
BESTRIDE
Klager eller kommentarer skal meddeles Nordictest.dk kundeservice på e-mail; hey@nordictest.se.
Hvis du ikke er tilfreds med vores behandling af din sag, er du velkommen til at kontakte din lokale forbrugerrådgiver eller Allmänna Reklamationsnämnden (ARN). Vi følger altid ARNs anbefalinger.
FORCE MAJEURE
Nordictest.dk er fritaget for bod for manglende opfyldelse af visse forpligtelser i henhold til denne aftale. Hvis udeladelsen er begrundet i en formildende omstændighed som beskrevet nedenfor, og forholdet forhindrer, komplicerer eller forsinker udførelsen.
Undtagede omstændigheder omfatter handlinger eller undladelser fra myndighedernes side, ny eller ændret lovgivning, konflikt på arbejdsmarkedet, blokade, brand, oversvømmelse, sabotage eller større ulykker. Force majeure omfatter myndighedsbeslutninger, der påvirker markedet og produkter negativt, for eksempel beslutninger om advarselstekster, salgsforbud mv. eller en unormal nedgang i markedet.