Retur adresse
Kontakt os på følgende e-mailadresse, hey@nordictest.se. Vi har brug for følgende oplysninger:
Ordrenummer (findes i din ordrebekræftelse, på følgesedlen eller fakturaen)
Dit navn og kontaktoplysninger
Nummer og navn på de produkter, der ønskes returneret
Nordictest.dk bekræfter via e-mail, at returnering er tilladt, og at fortrydelsesfristen ikke er udløbet, før varerne sendes tilbage. Vi anbefaler, at returneringen sker med sporbarhed; Posten varebrev eller Posten Företagpaket. Kunden er ansvarlig for returneringsomkostninger ifølge Postens porto-tabel og er ansvarlig for varen, indtil den er kommet os i hænde.
Retur adresse
Socialfish AB
Skogstorpsvägen 8
832 96 Frösön
Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en returfragtseddel, samt instruktioner om hvordan og hvor du skal sende din pakke. Varer, der sendes tilbage til os uden først at have anmodet om returnering, vil ikke blive accepteret.
Du kan altid kontakte os for alle returspørgsmål på hey@nordictest.se Skader og problemer
Tjek venligst din ordre ved modtagelsen og kontakt os straks, hvis varen er defekt, beskadiget, eller hvis du modtager den forkerte vare, så vi kan vurdere problemet og rette det.
Undtagelser/engangsvarer
Visse typer varer kan ikke returneres, såsom letfordærvelige varer (såsom mad, blomster eller planter), tilpassede produkter (såsom specialbestillinger eller personlige varer) og personlig plejeartikler (såsom skønhedsprodukter). Vi accepterer heller ikke returnering af farlige materialer, brændbare væsker eller gasser. Kontakt os venligst, hvis du har spørgsmål eller bekymringer om din specifikke vare.
Vi kan desværre ikke modtage returvarer på udsalgsvarer eller gavekort.
Ændret
Den hurtigste måde at sikre, at du får, hvad du ønsker, er at returnere den vare, du har, og når returneringen er accepteret, foretage et separat køb for den nye vare.
EU 14-dages fortrydelsesperiode
Uanset ovenstående, hvis varen sendes til Den Europæiske Union, har du ret til at annullere eller returnere din ordre inden for 14 dage, uanset årsag og uden begrundelse. Som ovenfor skal din vare være i samme stand som du modtog den, ubrugt eller ubrugt, med mærker og i original emballage. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.
Tilbagebetalinger
Vi giver dig besked, når vi har modtaget og inspiceret din returnering og giver dig besked, om tilbagebetalingen blev godkendt eller ej. Hvis det godkendes, vil du automatisk blive refunderet med din oprindelige betalingsmetode inden for 10 hverdage. Husk, at det kan tage noget tid for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og bogføre refusionen også.
Hvis der er gået mere end 15 arbejdsdage, siden vi godkendte din returnering, bedes du kontakte os på hey@nordictest.se